Park Çiçek, Bir çok çiçek seçeneği ile müşterilerine doğadaki güzellikleri yaşatmak amacı ile düğün, özel gün, toplantı, tebrik organizasyonlarına da ev sahipliği yapmaktadır.

Park Çiçek, bir çok çiçek seçeneğini içinde bulunduran Park Çiçek ailesi olarak tüm müşterilerinin önemli günlerini paylaşmaktadır.

Park Çiçek, Logosunda solda “Park” kelimesi çiçeği temsil etmek amacı ile pembe “Çiçek” kelimesi ise doğayı temsilen yeşil rengi kullanılmıştır. Çiçek kelimeseinden çıkan tohum, sürekli filizlenmeyi ve tazeliği vurgulamaktadır.

Park Çiçek, Logosunun da pembe, yeşil ve sarı renk tonları kullanılmıştır.
Pembe Neşe ve güveni temsil etmektedir.
Yeşil rengi ise doğa ve huzuru temsil etmekle birlikte rahatlatıcı etkisi kullanılarak müşterilerde güzel mesajlar uyandırmaktadır.

Renk, dünyada neye gelirse gelsin bir kimlik veren, bir anlam yükleyen en önemli ayırt edici enstürmandır.
Renkli olan neye bakarsanız bakın mutlaka geldiği eşyaya bir mana yüklemekle kalmaz, anlamlılık kıldığı algıda da kalıcılık sağlar.
İşte tam da bu yüzden, sizing etiketiniz, kimliğiniz kısacası firmanızın adeta pasaportu olan logolarınızın akıllara kazınması için renk analizi ve renk vurgusuna büyük bir titizlikle özen gösteriyor bunu renk konusunda işin ehli, psikoloji, sosyoloji bilimlerine hakim usta isimlerle yapıyoruz.
Logodaki rengin kurumsallığı yansıtması yanında kurumsal kimlik çalışmalarındaki verimi de çok önemli. Dijital baskı ortamlarında en iyi sonucu verecek renklerin bir araya gelmesi logoyu daha da anlamlı kılacaktır.
Ambleminizi veya logonuzun son haline gelmesi ile size teslim etmeden önce tüm renk çalışmasını yaparak, renk kartelanızı oluşturuyorsuz.
Bu kartela ile logonuzun kullanıldığı tüm mecralarda (web, broşür, katalog, dergi… vs )hem dijital hem de baskı aşamalarında renklerde bozulma ve ya hata olmaması açısından çok önemlidir.
Bu analiz tablosunun elinizde olduğunda hiç bir yerde baskı da sıkıntı çekmeniz mümkün değildir.

LOGO TASARIMINIZ NEDEN ÖNEMLİ ?

Logo bir şirketin en önemli yapı taşıdır. Belki de temele atılması gereken ilk harç da diyebiliriz.
Vizyon sahibi kurumların misyonlarını da yansıtan logo şirketin, bilinçaltına yer etmesinde, tüketim toplumlarında çağrısal mesaj içermesinde en önemli argümandır. Kısacası sizin firmanızı rakiplerine gore bir adım öne çıkarmasında logo altın bir anahtar olarak görülebilir. Akıllarda kalacak logo başarınızın alfabesidir aslında…
Son yıllar da bunun analizini iyi yapan pek çok köklü firma (örneğin Arçelik, Akbank vs buralara ekleyebilirsin) yıllardır ticari logolarını değiştirme kararı almışlardır.
Bu onların ani verdikleri bir değişiklik kararımıdır sizce? Sanmam bu gelişen, değişen algılara karşı alınan en önemli önlemdir. Çünkü karmaşadan uzak baktın , gördün, işledin mantığıyla akıllara yer edecek bir logo sizin en kıymetli imzanız olacaktır.
İmzanızı kim olursa olsun ehil kişilere hazırlatmanız firmanız için yapacağınız en önemli hareket olacaktır.

Beyaz Zeminde Logonun Siyah&Beyaz Kullanım

Ana Renkte Logonun Dişi Kullanımı

Siyah Zeminde Logonun Dişi Kullanımı

Ana Renkte Logonun Dişi Kullanımı

Oluşturulan logonun her türlü zeminde kullanılacağı düşünülerek üretilmelidir. Bizler Logonuzu her türlü görünme ve dikkat çekme olanağını değerlendirerek her zemine uygun logo tasarlıyoruz.

İncelediğiniz için Teşekkürler 🙂

@333 Reklam

Bizi instagram üzerinden canlı takip edin güncel ürünlerimizden ilk siz haberdar olun.