Tasarım da “ne için bu çalışmayı yapıyoruz” sorusu hareketlerimizi yönlendiren başlıca çıkış noktasıdır. Yapılan çalışmanın tasarım olabilmesi için işlevsellik yükümlülüğünü taşıması gerekir. Aksi takdirde yapılan çalışma başka bir şey olur. Bir tasarımcı elde edeceği sonucu önceden saptamış olmayabilir. Duygu ve sezgileriyle yola çıkar. Kullandığı malzemeler ve çalışma esnasında yeniden oluşan fikirler, duygular sonucu yönlendirilebilir. Çoğu kez varılacak sonuç önceden saptanmış değil gibidir.  Bu yönüyle onu biraz da sanatçı bir kişilik olarak görürüz. Sanatçı eserini yaratırken doğadan yola çıkar. Önce doğanın özüne iner. Bunun için esaslı bir ayıklamaya gider ve eksiklikleri de kendisi tamamlar.

Firmanızın kendi ürünlerini ya da hizmetlerinizı tanıtmasındaki en önemli etkenlerin başında” Fotoğraf “ gelir. Şimdilerde birçok farklı fotoğraf çeşidi olsa da gerek dergilerde gerekse şimdilerde artık hemen herkesin ziyaret ederek alışveriş yaptığı e-alışveriş sitelerinde ürünlerin tanıtımının yapılması adına profesyonel fotoğraf çekimine ihtiyaç duyulmaktadır. Çünkü bilindiği üzere ürünlerin fotoğraflarının doğru bir şekilde çekilmesi demek aynı zamanda ürünün istenildiği gibi tanıtılmasını sağlamış olacaktır.

Şimdi düşünün! Kimler sitenizi ziyaret ediyor? Hangi nedenlerle? Bütün olası senaryoları aklınızda canlandırabiliyor musunuz? Acaba siteniz, hiçbir yardım gerektirmeden bir ürün satabiliyor mu? İnsanların bilgisayar yeteneklerini, düşünün. Biraz daha derinlere inip, onları ikna edebilecek yöntemleri, düşünün.

Web bir diyalogdur, araç değil!

Tabelalar sizin kurumsal kimliğiniz ortaya koyan öncelikli ürünlerdir. Firmanızın tarzını ve bakış açısını ilk olarak belli eden unsur sizin tabelanızdır.

Matbaa, insan düşüncesinin hızlı ve  kolay şekilde çoğaltılmasına yol açmıştır. Bilginin çok daha geniş bir şekilde insan topluluklarına dolayısiyle potansiyel müşterilerinize yayılmasını sağlamıştır.

Matbaa iş gelişiminde önemli etkilere sahip bir çoğaltım teknolojisidir. Matbaanın sağladığı en önemli kolaylık firmanızın tanıtımını, ürettiğiniz ürünleri son kullanıcıya ulaşmayı kolaylaştırması, ucuzlatması ve hızlandırmasıdır.

Gelişen teknoloji ile insanlığın parçası haline gelen iletişim,iletişim ihtiyacını üst seviyeye çıkartan sosyal medya kavramı, şirketlerin pazarlama ve iletişim stratejilerini pozitif gelişmesine olanak sağlamıştır

iletişim açısından internetin; sürekli ,interaktif, çift yönlü olması , maliyetinin düşük olması ve her an müdahale imkanı sağlaması , hedef  kitlelere anında ulaşılabilinir olması kullanımını yaygınlaştırmıştır ve avantajlı bir yöntem haline getirmiştir.

Video prodüksiyon , fotoğraf sanatının  tanıtımda negatif kaldığı unsurlar için kullanılan kısa – uzun metrajlı ,sesli , hareketli  çekilmiş video tanıtımlarıdır.

Herhangi bir ürünü üretin. Eğer ürettiğiniz ürünü pazarlayamazsanız, kendiniz için üretmişsiniz demektir. Biz size 16 m2 lik sonsuz fonumuzda ürünlerinizi daha güzel göstermek için imkanlar sunuyoruz.